No se que fer
Hola, em dic Marina i estic feta un lio.
Porto un any parlant amb un noi i mai ens hem vist, m'està presionant per que ens veiem i jo no tinc tan clar això de veure'ns, osigui és molt mono i m'agrada en alguns sentits però hi ha altres que no, sembla que estigui obsessionat amb mi i que sigui completament dependent, li dic a vegades pero ell em diu que m'ho diu per ser romàntic tot i així, sabent que no m'agrada que em digui "nyonyeries" ho fa, i també que té una actitud molt victimista, això és una.
L'altre està en que per si algun casual alguna vegada quedèssim no se com els hi explicaria als meus pares que surto amb un noi de 24 anys tinguent jo 17. Algun cop li he deixat caure així sutilment a la meva mare, i no li fa gens de gràcia, de fet tinc un amic que ha estat sortint amb una noia 5 anys més petita i la meva mare no ho troba normal aixi que segurament tindria més d'una discussió amb ella i no vui, i menos per un noi que tampoc val la pena, lo ultim que necesito ara mateix es barallar-me també amb la meva mare ja que la meva relació amb el meu pare és molt complicada (osigui estan casats i feliços però el meu pare i jo xoquem massa).
En conclusió, crec que que aquest no és un bon moment per tindre una relació amb un noi 7 anys més gran que jo però no se com dir-li ja que ell tampoc ho està passant gaire be a casa seva perquè ell vol ser fotograf pero la seva mare no l'apolla i si ara marxo del seu costat, tal i com és, pot arribar a fer una tonteria i no vui perqè ell és important per a mi lo unic és que ha arribat en un mal moment.
I bueno doncs no se que fer.
Estrella Dorca

Hola Marina,
Pel que expliques sembla que tu ja has pres una decisió. Et felicito per ser capaç d'observar-te d'aquesta manera i saber veure què necessites en aquest moment. Sembla que aquest noi té algunes característiques o formes d'actuar que no t'acaben d'agradar ni et fan sentir còmode del tot, és fantàstic que les hagis reconegut i que hagis decidit que no t'interessen.
Entenc els teus motius per no tirar endavant aquesta relació, i si tu ho tens clar, hauràs de ser sincera amb ell. Explica-li com et sents, quins temes et preocupen i, sobretot, deixa-li clar que no vols seguir. Si et ve de gust pots continuar amb la vostra amistat, però sense quedar. Ell ho haurà d'entendre i respectar. Si sents que et continua pressionant i insistint... hauràs de posar més distància, d'acord? No cedeixis a fer quelcom que no et ve de gust.
I una última cosa: tu no et pots fer responsable de la seva vida. Tots tenim recursos per superar situacions difícils, així que no et responsabilitzis mai de la vida d'una altra persona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25