4 i 4 8
Hola!
Bé doncs us escric per aquí perquè n'estic farta. Fa ja quatre anys que estic enamorada d'un noi i ell només em coneix de vista. N'estic farta perquè m'encanta i em fa ràbia no saber com parlar-li.
Ell suposo que sap qui sóc (jo el segueixo a l'insta, ell a mi no però un dia el vaig felicitar i em va contestar). Amb la seva segona conta sí que em segueix.
Però bé, aquest no és el tema... El tema és que vull parlar-li però no li puc entrar dient "m'encanteees" perquè els nois s'espanten si els hi dius això, no? hahah
No sé què dir-li i és difícil la situació perquè no li puc entrar com si fóssim desconeguts de tota la vida perquè tots dos sabem qui som. Em fa por cagar-la i no puc aguantar més sense parlar-li. Però tampoc podria aguantar si no em parle´s mai més.
Per tant, el meu dubte no és saber què fer, ho sé: parlar-li, obrir-lo per insta o WhatsApp (que també un dia vam parlar amb una excusa).
Em podríeu donar excuses que funcionessin i que el "lliguessin" a parlar amb mi.
Necessito exemples siusplau no em dieu "busca coses en comú" perquè no ho sé!1!
Gràcieees!!
Estrella Dorca

Hola!
És fantàstic que t'hagis decidit a fer el pas i parlar amb ell!
La veritat és que no hi ha "converses que el lliguin a parlar amb tu". Si ell vol continuar la conversa, ho farà, si ell no està interessat en tu o no li ve de gust, deixarà de parlar o serà més escuet.
Una manera d'obrir-lo seria a través d'alguna foto o vídeo que pengi a instagram, li pots demanar on s'ha tirat la foto, si hi va gaire sovint, què li agrada.... També pots aprofitar ara a l'estiu per demanar-li què farà, si marxarà de vacances... així pots iniciar una conversa. En funció del que ell et digui, ja veuràs si té interès per continuar parlant amb tu... o no.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25