Panxa inflada
Es normal que ara a l estiu se'm infli bastant la panxa i que hagi pujat un quilo? O es una cosa tipu retenció de líquids? També bec mes aigua ara Pk fa calor.
També he de dir que fa poc que he començat a pendre'm unes pastilles que a vegades poden donar retenció de líquids i augment de pes. Que creieu que es?
Mari Angels

Hola!
D'entrada ens dius que notes la panxa més inflada i que has pujat un kilo. A més a més, estas prenent unes pastilles que dius que poden fer que es retenguin líquids.
Els canvis de pes, quan són tan petits, són normals en funció d'algunes situacions freqüents. Per exemple  les noies, quan estem a prop de que ens baixi la regla, és molt normal que ens inflem una miqueta, ja que tota la zona dels ovaris està inflamada i això contribueix a que ens sentim més inflades i pujem de pes al voltant d'un kilo. Igualment, pensa que un kilo no és res, físicament ni es nota. De totes formes, dius que prens unes pastilles i, tot i que no ens dius per a què les prens, suposo que ho fas per prescripció mèdica, és així? si coincideix que has començat a notar aquest efecte als pocs dies de començar a prendre les pastilles, és possible que el motiu sigui aquest. Si t'angoixa, el millor que pots fer és anar al teu metge i explicar-li, així et podrà donar la resposta si realment és per la medicació.
De totes formes, et torno a repetir que no t'amoïnis, ja que el cos humà pateix molts canvis que ni tans sols ens adonem en funció de moltes coses del dia a dia, i la retanció de líquids o l'augment o disminució de pes, sempre que siguin quantitats moderades, com el kilo que dius, no és cap cosa estranya.
Una abraçada.