No se!
Hola, fa un temps que al cole em deixen una mica de banda hi ha un nen el qual no es para d'inventar mentides de mi fent que tothom es distaci de mi aquest nen s'ho creu tothom (o casi) perquè es "popular" m'he trobat en situacions en el que nens d'altres escoles que no coneixo de res quan parlo am ells be pero quan lis dic a quina escola vaig i el meu nom s'han van correns o e fan cares rares com si fos un ogro. La verietat esque tambe estic una mica procupada per l'insti perquè ara ningú vol estar amb mi i nomes tinc una amiga!Tambe es ficant bastant amb mi perquè em sobren un par de kg dienme coses com :foca ,puta foca de merda, (quan em moc alto a algo) diuen que hi haurà un terratrèmol:...Em cadare encara mes penjada??Aixo es podria dir Bulling o es qqueda gran la paraula?Com o puc solucionar?
He de dir que soc una mica pesaateda pero realment es per tant?
No se com solucionar aixo
gracies per la seva atenció sento les faltes d'ortografia
Estrella Dorca

Hola bonica,
No hi ha cap persona que es mereixi aquest tracte!! No és just el que estàs vivint i espero que aquest estiu el puguis dedicar a conèixer altres persones i a deixar que et coneguin tal com ets, perquè segur que ets una gran persona!
Pel que fa a aquest nen, intenta no reaccionar als seus comentaris i no facis cas del que et digui. Deixa que les persones et conegui per com ets i si només fan cas del que diu aquest nen... potser és que no tenen interès en saber la veritat.
Per altra banda, per què dius que ets pesadeta? Si notes que ets molt insistent en alguns temes, intenta:
1. observar-te: en quins temes? En quines situacions? Amb totes les persones?
2. autocontrol: intenta buscar canvis de tema o aprendre a escurçar les teves explicacions
3. demana ajuda als amics o als pares perquè et donin pistes de quan estàs insistint un pèl massa. Això també et pot ajudar ;)
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25