engany
Mira ho resumire rapid per tal de que ho puguis entendre lo millor possible.
Jo vaig estar amb el meu novio 11 mesos, estavem fets l'un per l'altre, ens tractabem super be i casi mai ens enfedavem per res. El cas es que ell em va deixar perque jo vaig cagar-la (sense liar-me amb cap altre ni fent res de l'altre mon), i llavorens vaig tindre que anar redere seu perque jo volia lluitar per ell, m'ho vaig currar durant molts dies molt. Ell estava apunt de tornar amb mi, veia que podia tornar a estar amb mi, fins que una persona (la qual no se) li va dir que jo li havia ficat els cuernos durant la relacio, i que ho havia vist amb els seus propis ulls. Es totalment mentida i jo li vaig dir, ell s'ho va creure, i ara em diu guarra cap amunt, i em te un fastic molt gros. Solament per una mentida, i jo em torturu perque em fa impotencia que per un tonto que em vol fotre la relacio ho hagui aconseguit, i a mes a mes que sel cregui a ell abans que a mi. Necesitaria alguna petita ajuda per no menjarme el cap cada dia.
Estrella Dorca

Hola Panda7,
Has parlat amb la teva exparella i has sigut sincera amb ell. Crec que has fet tot el possible per demostrar que tu vols continuar amb la vostra relació i que no el vas enganyar. Ara és feina seva si vol creure't o no, i si és capaç d'oblidar aquest episodi i entendre que a vegades hi ha comentaris que poden arribar a fer molt mal. Has d'esperar que ell vulgui escoltar-te i que confiï en la relació de confiança que teníeu.
Intenta parlar amb ell algun cop més i si no vol escoltar-te i continua donant més credibilitat a les altres persones que a tu.... potser hauràs de començar a passar pàgina, encara que et faci mal i ràbia.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25