Estic borde
Hola,
fa temps, ve, des de fa un any i poc més, es va morir una amiga meva i des de llavors tinc etapes de 'borde' i de contestar malament i tal. Faig mal a la gent que m'envolta, i em faig mal a mi mateixa. Estava a punt de tornar a sortir amb el meu ex, que me l'estimo, i em va agafar un rampell de 'borderia' i, com és evident, tot se'n va anar a n'orris. i no sé què fer, ni per no estar tan borde, si realment és per la mort de la meva amiga, o per què, i tampoc no sé què fer amb el noi que em mola.
No sé si és important o no, però la meva amiga va morir de càncer.
gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. És molt dur perdre algu tan important. A vegades un any no és suficient per tancar la ferida que deixa una pèrdua d'un dolor tan important com és un procés de càncer. és molt injust! i tens molt dret a estar enfadada!! El dol durant el primer any fa molt mal. És natural que les teves emocions aflorin i et surti la ràbia. Estàs enfadada amb la vida perquè es va endur a la teva amiga. Alhora també és bo que poguem expressar les emocions, eprquè ens ajuden a curar aquesta ferida. No estaria bé que no reaccionéssis. De totes maneres, és cert que a vegades incomode el com surten els emocions, aj que els altres no són els responsables d'aquesta pèrdua. Per tant et recomano molt que puguis parlar de com et sents amb algu de confiança, amb un adult, que puguis escriure tot el que et va passant per dins ( què sents, amb què estàs enfadada, et c). A mesura que ho treguis veuràs com vas podent sostenir el dolor, les emocions i entre elles la ràbia. Necessites poder-ho parlar i treure, el teu cos encara t'ho demana. Cuida't, i busca algu amb qui anar podent entendre el com et sents. El dol és un proces natural que té una fi, però s'ha de passar per totes les emocions que comporta. Una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat