estic massa prima
fa temps que menjo bastant però no engreixo, el cas que jo em veig massa prima perquè cada vegada peso menys, ara gairebé tots els pantalons em van grans... què puc fer??
Mari Angels

Hola!
Pel que ens comentes, estàs preocupada perquè, tot i que menges bastant, no engreixes i últimament has aprimat.
Primer de tot, t'explico com és una alimentació sana i equilibrada, per tal que pensis si la teva alimentació ho és. Hem de menjar 5 àpats al dia, distribuïts de la següent forma:
- Esmorzar a l'aixecar-nos. Pots incloure una peça de fruita, pa amb pernil o formatge i un got de llet. Si t'agraden més els cereals que les torrades, també ho pots menjar.
- Esmorzar a mig mati a classe. Un entrepa és una molt bona opció.
- Dinar. Dos plats i un postre, a poder ser una peça de fruita.
- Berenar. A mitja tarda hem de menjar alguna cosa per no arribar amb gana al sopar. Pots menjar un iogurt, fruita o un entrepa petit.
- Sopar. Aqui també és aconsellable dos plats i un postre.
Si, tot i menjant d'aquesta forma veus que continues sense engreixar o que continues aprimant, seria necessari que vagis al teu metge per tal que et faci una valoració o unes proves per veure si hi ha algun problema orgànic. De fet, et recomano que ho facis, ja que a vegades és precisament algun problema orgànic el que fa que el nostre cos no funcioni com hauria de fer-ho i són els especialistes qui ho han de controlar i solucionar. No tinguis cap por per anar al metge, és la forma més segura de saber que tot està bé i, si hi ha cap problema, poder trobar una bona solució.
Una abraçada.