...
Quan sues t aprimes? Si perts aigua hauries de perdre pes, molt poc, pero perdre pes, no?
Perque ara esta de "moda" les coses 0%, quan quasi sempre la gent no les comprava. Total tampoc es que per pendre sempre coses 0 no engreixis. Engreixes igual.
Sempre he estat una noia que menja poc pero alhora molt, m explico.... menjo poc pero m agrada menjar molts cops.
El problema es que no puc. No tinc temps per anar menjant cada dues hores mes o menys. El problema es al dinar. Dino a la 1:40 i clar, no molt perque no puc. El cas es que a les 3 tinc molta gana, pero clar ja estic al cole i no sempre puc menjar. Intento portar me alguna cosa i m enjar sense que em "pillin" pero no sempre puc.
Que puc fer?
Mersi per totes les preguntes
Mari Angels

Hola!
Ens fas vàries preguntes. La primera és si suar aprima. Això és un mite que està molt extès i que no és cert. T'explico: quan suem, el que perdem majorment és aigua i sals minerals, amb la qual cosa, quan bebem aigua recuperem els líquids perduts. És molt important beure aigua quan passem calor o suem per la circumstància que sigui, ja que el nostre cos està format per aigua en un percentatge molt alt i hem d'evitar deshidratar-nos. Per exemple, quan et fiques a una sauna perds molta aigua, igual que quan passes molta calor a l'estiu. Per altra banda, si la suor és fruit de l'exercici físic, llavors si que expulsem amb ella unes certes quantitats de greix.
Respecte a la teva pregunta sobre els productes 0%, fan referència a productes que tenen baixos continguts de greix o sucre. Es venen per persones que no volen abusar dels greixos o sucres, però si els mengem en quantitats elevades, no ens farà cap efecte, ja que el nostre pes depèn més de les quantitats que ingerim que no pas del tipus d'aliment (òbviament abusar o menjar cada día bolleries o sucres en excés ens farà guanyar més pes). Així, que els productes siguin etiquetats com 0% no vol dir que no engreixin, sino que aporten al nostre organisme menys quantitat de greix o sucre. No hi ha cap aliment que engreixi si el mengem en les quantitats adequades, així com tampoc hi ha cap aliment que ens faci aprimar, ja que tots els aliments contenen calories que és el que ens dona l'energia per poder viure.
La teva última consulta fa referència a la teva forma de menjar. Ens dius que menges poca quantitat però que necessites menjar més freqüentment. En el teu cas, potser és una bona idea menjar una fruita just abans d'entrar a migdia a classe, mentre fas el camí cap a l'escola. Tot i que hagis menjar a les 13:40h, possiblement si menges una poma o un platan 10 minuts abans d'entrar a classe no tindras gana fins l'hora de berenar, a la sortida de l'escola. T'animo a que ho provis.
Espero haver-te ajudat amb els teus dubtes.
Una abraçada.