¿Sortir de festa?
Sóc una noia de 16 anys i no m'agrada l'alcohol, no m'agrada ballar... sortir de festa en general. Per això quan hi ha alguna festa intento evitar-la com sigui. Sóc la única de les meves amigues a qui no li agrada sortir, i en dates senyalades com St Joan o Fi d'any, sento la pressió de que tinc que sortir obligadament, ja que tothom de la meva edat surt i és el típic. Per això necessito ajuda, s'aproxima Sant Joan i les meves amigues ja han fet plans i ara tinc la pressió de decidir si sortir i passar una mala estona, o dir que no i que tothom pensi que sóc rara.
No se que fer...
Estrella Dorca

Hola!
La nostra recomanació és fer allò que ens ve de gust i que ens farà estar millor en un futur. Tu creus que les teves amigues no entendran que no t'agradi el seu estil de diversió? Passarà alguna cosa si no hi vas?
Si elles t'accepten tal qual ets, entendran que no et vingui de gust sortir, no creus?
De totes maneres intenta parlar amb elles i explicar-los com et sents quan sortiu de festa. Potser podeu trobar altres maneres de passar-ho bé totes plegades, no? Proposa'ls-hi altres plans i altres activitats per fer juntes, segur que els agrada i així veuran que també són importants per tu!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25