RES
Hola en primer lloc valoro molt la vostra feina!
El meu problema és que hi han hagut canvis en la meva vida, he perdut a persones i m'han passat moltíssimes coses que no podria nombrar una a una. El cas és que segueixo aqui, he aguantat de tot i segueixo aguantan passi el que passi... Ultimament he estast molt bé amb els amics, és veritat el que diuen que canviar d'amistats canvia la forma de veure la vida pero tot i així no em sento del tot be, es podria dir que no sóc feliz, quan estic amb ells si però és desconectar i estic angoixada, deprimida.... Sempre ho dissimulo, és el que he fet tota la vida perquè sempre he estat sola. No tinc familia. No he tingut una vida fàcil i quan per fi puc dir que estic be descoberixo que no es així exactament i hi ha moments en que no necessito que em prestin atenció o que algu m'ajudi i busqui solucions. Simplament el fet de tenir alguna persona alla que t'abraçi és el que vull.
perdo pel textazo moltes gràcies i espero que em contesteu el més aviat possible!
Estrella Dorca

Hola bonica,
Hi ha situacions a la vida que ens marquen i ens obliguen a "créixer" més ràpid, oi? Tenim la sensació que hem de demostrar que podem amb tot, que ens superem i que no hi ha res que ens pugui enfonsar! Tot i que aquesta actitud et pot ajudar a tirar endavant, també necessitem estones per deixar-nos anar, per plorar i queixar-nos del que estem vivint i per demanar ajuda als altres. Potser ara estàs vivint uns dies així... sigues valenta i demana ajuda! Demana una abraçada si la necessites, demana que t'escoltin si vols parlar, demana una tarda de silenci i mimos.... tens tot el dret a deixar-te anar i demanar una mica d'atenció. Fes-ho! Veuràs que la resposta serà més positiva del que t'esperes ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25