No sé què fer...
Hola! No sé gens bé què fer... em porto moltíssim amb una noia de la meva classe, ens asseiem junts a la classe i tot, m'ho passo molt bé amb ella i m'agrada moltíssim, el problema és que un amic meu està enamorat d'ella, i si intentés algo perdria al meu amic. La veritat és que no vull perdre al meu amic però tampoc sé què és el que sent ella... Parlem moltissim i ens riem molt junts, però mai li he preguntat per coses amoroses, ella passa bastant del tema, i si li confesso el que sento, poder m'enduc una decepció de que ella només vulgui que siguem amics... i també perdria al meu amic, es pensarà que l'he traicionat. M'agrada molt aquesta noia, i si llegeix adolescents, que crec que sí, espero que s'adoni de qui sóc i ja es fagi a la idea, per no anar tant de cap. M'agrada molt... ahir va ser la graduació de 4t i anava preciosa, mai l'havia vist tant guapa...
Estrella Dorca

Hola!
Et trobes en una situació complicadeta... T'agrada una noia que també li agrada a un amic teu i no saps què sent ella per tu... Tens diferents opcions (ja t'aviso que segurament algú acabarà patint), a veure quina s'ajusta més a la teva manera de ser:
• Declarar-te directament i acceptar la resposta d'ella.
• Parlar amb el teu amic i explicar-li què sents per ella de manera honesta.
• No fer res i intentar oblidar-la
• Fer algun apropament amb ella, alguna indirecta per saber si tu també li agrades.
Valora quin pas vols fer primer i accepta les conseqüències: potser el teu amic ho entén, potser s'enfada; potser ella et correspon, potser no sent el mateix; potser la pots oblidar fàcilment, potser és més difícil...
Què et ve de gust fer?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25