19 anys
Hola,
Sóc una noia de 19 anys i fa temps que em preocupa una cosa: mai m'he fet un petó amb ningú, i encara menys liar-me i tot el que hi ha darrere. Al principi era una cosa que no em preocupava, però ara començo a veure que tothom de la meva edat ja té parella o es lia amb algú diferent a cada festa. Sé que m'agraden els nois perquè moltes vegades he sentit coses quan algun noi m'ha mirat o he estat parlant amb ell, però mai més ha arribat a passar res. No em considero una noia lletja, cada vegada tinc l'autoestima més alta i quan vaig pel carrer més d'una vegada he sentit els típics comentaris de '' hola guapa'', ''qué bellezón'', etc. Un dels meus pitjors defectes és que sóc força tímida però un cop agafo confiança, ja està, i crec que mai he tingut les oportunitats aquestes de conèixer nois perquè mai m'ha agradat sortir de festa, això és una hipòtesi que dono jo.
Espero que m'hagiu entès i m'agradaria que em donessiu algun consell,
Gràcies per endavant
Estrella Dorca

Hola anònima,
Tinc la sensació que l'únic que ha passat és que encara no ha sorgit l'oportunitat. Pel que expliques ets una persona que reflexiones les coses i que t'agrada conèixer les altres persones abans de relacionar-t'hi de manera més íntima.
Jo et diria que aprofitis aquest estiu per conèixer gent i parlar amb persones diferents. Atreveix-te a quedar amb algú i deixar que la conversa vagi fluint.... Els petons no es poden forçar però sí que es pot "preparar la situació", és a dir, buscar alguna excusa per estar a soles amb una persona i parlar de temes una mica més íntims et pot ajudar a crear un clima de més confiança i deixar que vagi evolucionant....
No t'obsessionis amb aquest tema ni tampoc busquis qualsevol noi per fer-te un petó. Deixa que el teu cos et digui amb quina persona se sent còmode i quin és el moment, serà molt més especial, ja veuràs ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25