Vull que tot torni a ser com abans
Estic en una relacio desde fa casi 8 mesos, tot i que ja vam estar sortint uns 4-5 mesos mes abans de que tornessim. El cas es que ultimament estem fatal, cada dia que ens veiem es una tortura, cada cop la noto mes distant. Ella m'ha dit que fer i que fagi que desitgi estar amb mi pero no se com fer-ho., suposo que en el fons si que ho se, pero em fa por actuar i cagarla mes. Ahir mateix em va explicar que va parlar amb un dels seus ex i que havien aconseguit algo que mai havien aconseguit, tenir una conversa normal. Es veu que el seu ex ës molt inteligent, era modelo i la seva familia te molta pasta, sento que tots els tius dels que em parla son infinitament millors que jo, i aixo em fa sentir horrible. La estimo mes que res, es la noia mes especial que he conegut mai i sempre ho sera, pero nose que fer, pero deixarla no es una opcio, se que haig de lluitar per ella, pero necessito seguir uns passos, algo clar. No soc tant llest com ella
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot: tu no has de "lluitar per ella". Si voleu que la relació vagi bé, cal que tots dos hi poseu esforç, amor i compromís. És important que comenceu a parlar de com et sents tu i de com se sent ella, que poseu exemples concrets i com us agradaria que hagués reaccionat l'altra persona.... així us podreu anar fent a la idea del què espera l'altre i no jugareu a "endevinar-ho" o "llegir el pensament". Les relacions que funcionen són les que parlen i s'expliquen el que els molesta i també el que els agrada!
Intenta agafar un dia la teva parella i passar una estona junts, tranquils i còmodes, on pugueu parlar sense pressa i deixar-vos anar. Potser us fareu mal, perquè hi haurà situacions que us feriran, però si tots dos voleu estar junts, cal que us hi esforceu tots dos, d'acord?
De fet, una parella ha de ser un espai on et sentis a gust i plenament acceptat. Una persona amb qui puguis ser tu mateix i no tinguis sempre la por constant a "cagar-la". Si amb ella et sents així, potser ella tampoc t'està donant el que necessites, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25