Visc les 24h del dia controlada.
Des de fa bastant temps que la meva mare té una obsessió amb conèixer que faig o deixo de fer. Es tant aquesta obsessió que cada dos o tres hores haig d'enviar-li un missatge conforme estic bé i si segueixo al mateix lloc o amb qui estic. He arribat a un punt que passo d'ella, i quan passo és aleshores quan s'enfada i em fa la broca del segle exageradament. He intentat de tot, parlar amb ella seriosament i amb tranquil·litat, amb el meu pare a soles, amb els dos junts i inclús amb el meu germà! Jo ja nose que fer... hi ha cops que per culpa d'aquesta "obligació" me agoviat i acabat no sortint amb els amics per havitar així la tensió constant que sento per contestar-li els missatges al moment (que sino s'enfada). Aleshores ara la única solució que trobo és pendremho amb filosofia i amb tranquil·litat, pero de veritat que no puc, em sento controladissima, potser té falta de confiança amb mi (he intentat demostrar-li que pot confiar amb mi, i sembla que ho fa) o potser em veu com la seva "nena petita que ha de cuidar les 24h". Nose que feeeer i em dona la sensació que acabarà malament, alguna idea? Què puc fer perquè em deixi més llibertat?
Estrella Dorca

Hola!
Entenc que et sentis una mica atabalada per la teva mare, però si t'hi fixes, la millor manera que tens per fer-hi front és prendre-t'ho amb calma i tranquil·litat. La teva mare no et prohibeix fer les coses, sinó que simplement vol saber on pares. Així que la millor manera és que tu siguis més ràpida i la vagis informant de tots els teus moviments. Per exemple: "He quedat amb unes amigues (tal, tal i qual) i estarem berenant fins les 7 a la plaça. Si canviem de lloc t'ho dic. Un petó!"
Prova durant una setmana d'informar de gairebé tots els moviments que facis. Així ella se sentirà més tranquil·la, baixarà la seva angoixa i no serà tan impacient per rebre la teva resposta.
Fes la prova i ens dius ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25