GERMANA GRAN!
Hola!
Fa cinc anys que soc germana gran,...El que no paro de pensar és <<¿Perque he de ser germana gran de dos pesadets de la mateixa edat?>>.Em sento molt deprimida cuan veig que pasen de mi. Avans,cuan era filla unica,els estudis m'anaven tant bé,no us imaginareu la alegria que tenia!Tot era <>Ara les meves notes son 5 o 6,apart de que cada curs es mes dificil,ells també hi tenen culpa.
A mi sempre em venen les culpes,..Sempre m'he d'enfadar,i posar-me a plorar,no s'adonen del que estan fent.Desde que soc germana gran estic molt nerviosa,casi que desitjo morirme,..(EXPRESIÓ)
AJUDA!!!COM PUC FER PERQUE NO EM POSIN CULPA I PER TREUREM ELS NERVIS?
InterPersonal

Hola zakvis11! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que a vegades els germans poden posar-nos una miqueta dels nervis. De totes maneres, estaria bé que pensessis quines coses pots necessitar per resoldre el problema. Per exemple, per tema notes: parlar amb els pares per trobar un rato en que estiguis tranquil.la per estudiar, parla de com et sents amb els teus pares, etc. Ells probablement no s'adonen del que fan com dius, eprquè són més petits. Però tu que si que t'adones és una bona oportunitat per aprendre a buscar el que necessites per estar calmada. Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat