El meu caràcter
Tinc un caràcter molt fort, i molt mal humor ja que no m'agrada que es riguin de mi ni em prenguin el pèl i ultimament estic molt agressiva però a la minima que em diuen algo em poso super sensible però tot i aixi jo vull donar la imatge de forta 1ue faig?
Mersi!
InterPersonal

Hola anonimaa22! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot serà important que a poc a poc vagis proposan-te regular aquest mal humor del que parles. Per fer-ho pots aplicar algunes tècniques quan comencis a notar que t'estàs enfadant o malhumorant: compte de 100 a 1 endarrera, agafa aire i concentra't amb una altra activitat, demana que marxes un moment i vas a una altra habitació o a donar un vol, o al lavabo a rentar-te la cara, etc. És important que frenis abans no s'encengui l'alarma. Per tant aprèn a observar primer quines senyals corporals tens de que t'estàs enfadant i retira't a temps. Els altres hi agrairan, aj que quan els tractem amb malhumor els deixem com un paper arrugat que per molt que el vulguis aplanar mai queda igual que al principi i això vol dir que si els hi deixem "arrugues" al final ells decidiran que potser no els hi surt a compte passar temps amb nosaltres. Pensa perquè estàs tan agressiva ara: quins motius tens? i si trobes algun possible motiu parla'n amb algu (amigues, pare , mare...) que et pugui escoltar el malestar que tens. I sobretot, pensa que donar una imatge de voler ser forts a vegades no ens aporta masses resultats, perquè tots som humans i a tots ens passen coses que ens fan mal i que està bé demostrar totes les nostres emocions. No hem de ser guerrers, hem de ser humans!! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga