Tinc les cames gordes i no se que fer
Tinc un complexe desde fa bastant i és que jo faig molt esport i estic forta però les cames les segueido tenimt gordes i cada cop que he de comprar pantalons em deprimeixo que puc fer?
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. Pel que expliques dius que les cames les tens molt fortes perquè fas molt esport, és a dir que és massa muscular i no geix. Possiblement el que et molesti és la forma de les teves cames però encara que a vegades ens costi acceptar això és per la nostre predisposició genètica, no és perquè estiguis grassa.
Entenc que et costi i a vegades a l'hora d'anar a comprar roba ens podem sentir molt malament. Intenta buscar pantalons que et facin sentir còmode. A vegades volem seguir molt la moda però potser no ens sentim del tot bé amb allò. El més important és que intentis no deprimir-te amb tot això. Els mitjans de comunicació ens mostren un ideal de bellesa però no és real. Si pensem que allò és cert i ens comparem amb els altres és quan ens acabem sentint malament.
Una abraçada molt gran!
Carlota López Ballestar
Psicòloga