Ansietat
Hola!
El cas és que gairebé sempre he patit ansietat i quan me'n dona un atac el que faig es posar—me a menjar i menjar i això, a part del que ja perjudica l'ansietat al meu caràcter, a la meva vida... no em deixa tenir el pes que em caldria (tinc sobrepes) i això també em condiciona a la vegada que em provoca més ansietat.
He provat molts 'remeis' per l'ansietat però cap m'ajuda gens i m'agradaria que em donessiu algún consell per millorar, sé que és més ben bé psicològic i poc hi ha a fer però em fa por dir—ho als pares perquè no m'agradaria que es preocupessin fins al punt de ser enganxosos.
Estrella Dorca

Hola Zau,
Si pateixes ansietat és millor que intentis parlar-ne amb els teus pares i buscar ajuda d'un professional. Menjar és una estratègia del nostre cos per tapar el malestar que tenim, que seria equivalent a tenir un forat a l'estómac (tot i que hi ha persones que se'ls tanca l'estómac).
La relació que tens amb el menjar ha de canviar, però no canviarà fins que puguis controlar i gestionar l'ansietat d'una altra manera. Si ja has provat alguna tècnica per la teva banda i no ha funcionat, busca ajuda externa d'un professional. Deixa't ajudar i veuràs que entre tots aconseguiràs millorar.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25