estic gorda?
hola!!
primer de tot, m'encanta dolescents.cat i que soc fan!
I una cosa...peso 59kg i tinc una alçada 1'58... estic gorda?
Em sento molt gorda, ja que pesava mes de 65 kilos i ara vull estar a menys de 54 kg.
Laura Medrano

Hola arpine!
Gràcies per escriure'ns!! A nosaltres ens encanta que Adolescents.cat us encanti!
Segons el que ens dius que mesures i peses, tens un pes saludable però només amb aquesta informació no en tenim suficient ja que la teva constitució, estil de vida etc hi tenen molt a veure... La resposta a la teva pregunta de si estàs gorda la resposta és que NO, no estàs gorda ni et cal aprimar.
Una cosa diferent és si tu et sents malament amb el teu cos o si no t'agrada, que aleshores ja estariem parlant d'autoestima. El nostre consell és que facis l'esforç de valorar-te més i de fixar-te en aquelles coses que si que t'agraden. Per exemple, que et semblaria escriure en un paper coses bones que tens de les que et sents orgullosa i deixar el paper a la tauleta de nit? Aleshores abans d'anar a dormir i al llevar-te pots llegir la llista, posar-te alguna cançó que t'agradi i fixar-te en les coses bones i que t'agraden. També pots parlar-ne amb les amigues i escriure-us en paperets coses bones les unes de les altres. Segur que us sorpreneu!
Si ho fas, ja ens explicaràs què tal ha anat!
Un petó ben fort!
Laura Medrano
www.acab.org