estic anant de ple al fons de l'ocea i no se si en podre sutir aquesta veada
la meva vida ha anat siuent una anada i vinguda de coses.
tot va començar quan era petita 5 anys vai començar a fer Dansa i ballet, als 7 anys ballava a la "perfecció" (pel nivell d'una nena petita) el llac els cignes, la meva professora em deia d'anar a l'institut del teatre quan fes 10 anys per aixi emprendre una vida basada en el ballet jo volia fer-ho peró em vai trencar les ingles al forçar un espegat, la cosa es que vai abandonar el ballet per vida i me'n vai anar a fer judo fins que el meu entrenador em va fer fora del club, vaig torrnar a intentar fer ballet pero... no podia em sentia debil al no poder fer ni 45º d'espegat i arribar a casa adolorida. ara, estic passant per una mala epoca, no puc entrar a la uni que vui pk hhaure de fer la sele al setembre, i primer fer un CFGS, molta gent em ve preocupada diguentme tu que faries, tinc una mitjana de 8'5, demanaries la beca o aniries a fer millores o gent que em ve preocupant-se pk tenen una mitjana de 9 i per entrar a medicina necesiten un 12 i clar no saven si hi arribaran pk tenen tantes bones notes que...
cada vegada que algu em ve preocupat per les seus notes, no em pregunten i tu que, com portes les recus pk clar ningu vol saver que una persona que s'esforça al 100000% suspen, no volen entendre com de malament et sents quan toti fer tot el que pots suspens, es posen d'acord amb els profes diguent que hauria d'estudiar mes, que si mi esforçes mes aprovaria. nomes dues persones veuen el meu esforç per això he tornat a veure una serie anomenada DANCE ACADEMY que la protagonista toti tenir una lesio a l'esquena segueix ballant.
Ara mateix la serie m'ha fet mes mal que be pk crec que estic recaient a una depressió, ara, crec que si recaic, no em podre aixecar, he allunyat a totes les persones que em mostren amor, he allunyat aquell noi pel qual tot l'estiu passat vaig estar suspirant i ell suspirava per mi, he allunyat aquell noi que nomes amb una paraula em feia somriure, he allunyat el meu cosí diguentli que fins que no arregli la relació amb la seva novia no em torni a parlar, he allunay a les meves millors amigues i a totes les amigues i amics que se que m'ajudarien a superar una depressió.
vai de casa a linsti i de linsti a casa, em tanco a la habitació a mirar DANCE ACADEMY o ara que l'he reacabat qualsavol altre serie que estigui per NETFLIX
Estrella Dorca

Hola bonica,
Recuperar-se d'una lesió no és fàcil i quan hi ha una carrera artística o esportiva pel mig que queda frustrada per aquest motiu, pot ser complicat i dolorós refer-se i buscar una altra alternativa.
Intenta no comparar-te amb les altres persones, cadascú té els seus problemes i les seves dificultats i sovint els jutgem molt alegrement pensant que ells o elles ho tenen més fàcil que nosaltres. Centra't en tu i en buscar nous objectius i nous horitzons.
Ets una persona molt dinàmica que li agrada l'exercici físic així que busca noves disciplines que puguin adequar-se a la teva situació!
A nivell d'estudis orienta't cap a la formació que et pugui ompli i ajudar a desenvolupar com a persona (si aquest és el teu objectiu) o bé que t'ofereixi grans sortides professionals (si és aquest l'objectiu). Què vull dir? Doncs que intentis pensar què en vols treure de la formació que començaràs ara i t'orientis cap a ella.
Finalment, no obliguis a la gent del teu voltant a allunyar-se. No els rebutgis, no els facis fora de la teva vida. Segurament ells volen estar al teu costat, però si perceben que tu no els hi vols... s'acabaran allunyant. A ningú li agrada estar en un lloc on no és ben rebut, no creus?
Deixa't ajudar i estimar per la gent que t'estima,
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25