no sé què em passa...
ja fa un any vaig perdre 10 kilos pq llavors estava bastant grassa, i el meu objectiu era pesar uns 60 k, però mica en mica que em vaig aprintat la meva meta baixa més, pq em veig igual sempre,,, hi han molts pocs dies que em vegi bé al mirall, més haviat quasi mai...
tinc alguna malaltia?
ara ja en peso 55...
Laura Medrano

Hola guapa!
Abans de tot, gràcies per escriure'ns! Per poder orientar-te millor necessitariem tenir més informació, però el que si que veiem és que no t'agrades i que segurament tens l'autoestima baixa. Sabem del cert que fer dieta per aprimar sense que els metges ho recomanin i controlin pot ser perillòs ja que sense donar-te compte pots quedar "enganxada" i amb la sensació de que mai estàs prou prima ni et veus prou bé... Com dembla que t'està passant...
El nostre consell és que ho parlis amb els pares i que per sortir de dubtes sobre si et cal aprimar o no, ho demaneu al metge. També et recomanem que intentis treballar la teva autoestima i no basar-ho tot en el físic ja que la personalitat o les habilitats que tens són igual o més importants que el físic que tenim. Si vols t'animo a que ens truquis al 93 454 91 09 i preguntis per mi o per la Carlota i així en podrem parlar més tranquilament.
Un petó!
Laura Medrano
www.acab.org