no se si e recaigut
Primer de tot agrair-vos la vostra feina m'heu ajudat a mi i a molta gent.
A veure jo a l'antiga escola que anava vaig patir assetjament, l'any passat quan hem vaig cambiar d'escola hem va encantar, però els meus pares hem van comencar a presionar moltisim i a dirme coses negatives fins que al final vaig acabar amb depresió (talls i un intent de suicidi...). Vaig parlar amb els meus pares i hem van portar al psicoleg. En resum ja estava molt millor pero desde fa unes setmanes hem torno a trobat com xof. A vegades al cotxe els meus pares hem diuen si pasa algo perque hem noten rara i jo els dic que no, pero en el fons se que hem pasa algo i no se el que es. La questió es que no m'atreveixo a dirli a ningú perque se suposa que ja estava millor i potser pensen que es per cridar l'atenció... El problema esque no se com dir-ho.
Una altre cosa que em passa es que no se perquè a vegades m'agradaria que m'ingressesin i no se perquè. Vui dir no per fer pena a la gent si no per acabar amb tot això ja i no se si es nomal que pensi això.
M'agradaria que hem poguesiu dir alguna manera de dirli a la ent com estic, Gracies!
Sou els millors
Estrella Dorca

Hola!
Si tu sents que tornes a tenir els ànims una mica baixos, és important que en parlis amb els teus pares. Potser pots tornar al psicòleg i fer algunes sessions que t'ajudin a entendre què t'ha passat.
A vegades hem de fer cas d'aquestes petites senyals d'alarma, ja que ens eviten recaigudes més greus. Sigues sincera i diga'ls als teus pares que t'agradaria tornar al psicòleg, segur que ho entendran! I si no saps explicar-los el motiu, ho dius i potser amb l'ajuda del professional en podeu treure l'explicació.
És fantàstic que tu mateixa hagis començat a veure aquestes alertes, vol dir que anem pel bon camí ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25