bulling?
Hola, adolescents tinc un problema el qual potser no li hauria de fer cas, però m'esta afectant massa...
La cosa es que fa uns 4 mesos em vaig liar amb un i em va dir per follar..etc i li vaig dir que no, a partir d'aquí cada cop que em veu pel carrer m'insulta dientme guarra... i un amic seu em crida dientme fea, guarra, filla de puta.. doncs jo els insulto perquè no puc sudar i la gent em diu que passi d'ells però no puc perquè em fa molta ràbia...
Ahir em va passar ho mateix, i cada matí i mig día me'ls creuo pel carrer, i estic farta, doncs, de la ràbia, quan arribo a casa començo a plorar i a desfugar-me tirant les coses per terra... no puc mes...
He pensat en dennunciarlos, sabeu si això és denunciable? que faig? em direu que passi d'ells però no puc... Siusplau ajudeume:((((
InterPersonal

Hola lídia! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que sentis tanta ràbia. És una actitud molt violenta, immadura i d'na gran falta de respecte. Doncs no se si és denunciable o no, però podria ben ser-ho. Primer et recomano que parlis amb un adult amb qui confiis per explicar-ho, i si cal que pogueu anar a denunciar-ho si ho decidiu. Tens tot el dret a dir que NO!! i la gent ho ha de respectar. Entenc que t'hi vulguis tornar ainsultar, i que no vulguis que et diguin que passis perquè fa mal aquesta situació. De totes maneres, t'has de protegir i intentar evitar-ho és una manera de protegir-te atu mateixa, per això la gent t'ho diu. Busca suport , escolta i ajuda!! Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat