no se que tinc...
hola, que jo fa uns 3 dies que menjo i vomito perque aixi hem sento bé i jo penso que ho faig per aprimarme però no ho se perque cada vegada m'agrada més vomitar perque aixi hem sento lleuxera saps el que tinc??
Ancara no li he dit a ningu i avui li dire a la meua millor amiga pero nose com perque hem dira que parle en munspares i nose com anomenarli a munspares el que faig gracies per a teva atenció
Mari Angels

Hola!
Ens dius que fa 3 dies que has començat a vomitar després de menjar i creus que t'agrada fer-ho perquè et sents més lleugera.
Primer de tot, dir-te que has fet molt bé en fer la teva consulta, així com haver pres la decisió de parlar amb la teva amiga. Això que has començat a fer és MOLT perillós per la teva salut. Les persones a vegades no ens sentim bé amb nosaltres mateixes per molts motius, no sé quin és el teu motiu perquè no ens ho dius a la consulta, però entenc que creus que has d'aprimar, m'equivoco? La conducta de vomitar por portar-te molts problemes, ja que quan fem això descompensem moltes substàncies que estan al nostre cos i que vomitant les treiem fora, tot i que són molt necessàries pel bon funcionament del nostre cos, per exemple vomitant descompensem una substància que es diu potasi que, entre d'altres funcions, ajuda a bategar al nostre cor. Fixa't si és important no continuar amb la conducta del vòmit.
Et recomano que pensis per quin  motiu has començat a fer-ho, si és perquè tens algun problema o perquè no et veus bé físicament. Parla amb la teva amiga amb tota la sinceritat amb la que ens has parlat a nosaltres. Ella de ben segur et recomanarà que parlis amb els teus pares. Des del consultori, també et recomano que parlis amb els pares, són les persones que més t'estimen al món i han de saber que et trobes malament per tal de poder ajudar-te. Ara mateix estàs a temps de no desenvolupar cap malaltia si deixes de vomitar i parles amb els pares, així que t'animo de veritat a que ho facis el més ràpid possible.
Si no saps com parlar amb els pares, una bona forma és ensenyar-lis la consulta que ens has fet i la nostra resposta.
Espero haver-te ajudat. Espero també que deixis de vomitar i et deixis ajudar amb el teu problema, heu d'esbrinar per què has començat a fer això per tal de trobar una solució que no et faci mal.
Una abraçada.