Ajuda!
No me liat mai i mai he tingut novio tinc 15 anys, aquest any faig 16, no se que fer, em sento sola, no parlo mai amb cap noi, cap noi em parla a mi, siusplau necesito ajuda!! gracies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs et diría que tampoc posis l'alarma perquè encara no t'hagi passat. Entenc que t'agradaria ja, per qixò podem mirar si hi ha alguna cosa que et tiri enrera a conèixer nois o a parlar-hi, etc. Pensa: creus que d'alguna manera tu fas alguna cosa per provocar que et passi això? per exemle, et sents tímida, et quedes a un segon pla , no inicies moltes converses? ser tímid i tenir vergonya es natural en aquestes situacions, però tot i això és important fer petits passos per acostar-nos a la gent. Aquest és un exemple amb la tímidesa. Sigui o no el teu cas, mira de veure què aportes tu en aquesta situació i intenta poder fer passets per aconseguir relacionar-te més. De totes maneres, si ens borim a la gent, sense prejudicis de nosaltres mateixos, tot arriba i més a partir de la teva edat. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat