necessito passar pàgina
Hola, estic bastant enfadada amb mi mateixa perquè no sóc capç d'oblidra a un noi. De fet, porto pillada d'ell des de primer d'eso, és a dir, quatre anys. A 1r d'ESO em va començar a agradar i a mesura que han anat passant els anys això s'ha transformat en enamorament. L'any passat, li vaig dir que m'agradava molt (cosa que ja li vaig dir a 1 d'eso) i ell em va dir que només com a amiga. Ho vaig passar fatal i encara no l'he oblidat. D'aquí molt poc farà gairebé un any que m'hi vaig declarar i encara estic pensant en ell. Vull que això s'acabi, no vull estar així. Perquè em fa molt mal. Però es que .... tot i que les meves amigues diguin que l'oblidi, que un mes o així ja l'hauria d'haver oblidat, després d'estar quatre anys així, ho veig difícil fer-ho tan ràpidament.
Em podeu aconsellar? A més a més va a la meva classe i el veig i parlem cada dia...
Pd: no publiqueu la consulta siusplau, i si ho feu que sigui en anònim. Ho dic pq no vull que sàpiguen qui soc
Petons i gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
El més important per passar pàgina és VOLER PASSAR PÀGINA.
És important que tu tinguis ganes de començar a oblidar-lo. Aquest noi ja coneix el teus sentiments però ell ha sigut molt honest amb tu, no sent el mateix i sembla que de moment no hi ha possibilitat que aquest sentiment d'amistat acabi evolucionant cap a quelcom més íntim... així que hauràs de començar a posar distàncies:
• distància FÍSICA - encara que aneu a la mateixa classe intenta posar-te en un lloc on no el vegis, intenta no coincidir amb ell, evita mirades...
• distància VIRTUAL - deixa de fixar-te en les seves xarxes socials, en el que penja, amb qui va...
• distància MENTAL - quan descobreixis que estàs pensant en ell, fes un esforç i torna a posar el focus en tu. És important que aquest estiu el focus de la teva atenció estigui centrat en TU. Fes coses que t'agradin, ves amb amigues, fes coses amb la família, surt, passa-t'ho bé! i coneix molta gent!! Obre't a conèixer gent nova!
Finalment, mica en mica, veuràs que arribaràs a la distància EMOCIONAL, que et permetrà veure'l i parlar amb ell sense que et faci mal. Però necessitaràs un temps, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25