qwee
No vui que publiqueu això, nomes responeume per aqui
Tinc un problema, soc noi tinc una amiga amb la qual em porto superbé. Sempre anem els dos junts però no som nòvios. Durant les últimes semanes, he notat que la gent es va "acoplant" i noto que ens estem distanciant una mica a poc a poc. A més hi ha un noi que sembla que es va apropant a ella i em posa dels nervis (a més crec que ella no ho nota que se li apropa). Confio molt amb ella i no la vui perdre
Necessito que em digueu que fer per tornar estar igual de bé amb ella i que puc fer perquè el noi deixi daproparse a ella perque poguem estar igual que abans
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs potser caldria canviar l'enfoc de la teva estratègia. El canvi consistiria en que enlloc d'intentar lluitar contra que la gent s'apropi o que el noi aquest s'apropi, et centréssis en parlar amb la teva amiga i explicar-li el que sents per ella. Et dóno aquest consell perquè és impossible controlar el que farà l'altre gent. Només podem controlar el que està a les nostres mans, i en aquest cas seria expressar els teus sentiments i com et sents en aquest moment. Ella també tindrà la seva pròpia opinió, i s'haurà d'acceptar, però així vas de cares i evitaràs malentesos. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat