Ajuda
Hola, sóc un noi de 14 anys, quan era petit era prim però amb el temps vaig anar engreixent cuan en tenia 14 anys vaig voler anar a la pediatra i em van dir que pesava 80 quilos que està una mica regordet.
Amb el temps vaig anar reflexionant sobre el me pes, vaig estar practicant la bulimia a principi no magradava fer-ho perquè pensava que no funcionaria adelgazar però després de dies es veien el canvi que baixava de pes i m'alegrava però a la vegada en preocupava vaig estar fen bulímia però també vaig estar com 2 o 3 dies sense menjar i axó ho vaig fer en 1 o 2 o 3 mesos vaig passar de 80 quilos a 55 quilos hem vaig sorprendre i hem vaig alegrar pero tambe estic decepcionad de fer això ara mateix estic pessan 60 kilos avegades em dóna la gana de vomitar un altra vegada ho he fet alguns dies pero esque nose hem donen ganes de vomitar esque hem sento molt gros hem diu que tinc un pes normal però esque no estic conforme fa un temps vaig tornar ha anar al metge i em van pesar i en va dir as adelgazar molt m'a dit que has fet per adelgazar clar ment el vaig metir el vaig dir que fet més esport i menjar més verdura però estic segur que no es va creure res es notava que la doctora no es creia res i hem van donar un altre cita per anar a la pediatra però ll'i vaig dir a la meva mare que no que em pareix una tonteri el metge i la meva mare m'ha dit que si vols no anem però la meva mare no sap res ningu ho sap que faig això.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapo!
Moltes gràcies per escriure al consultori i confiar amb nosaltres per explicar-nos tot això.
Com t'han dit, la pèrdua de pes va ser molt gran i és normal que no s'ho creies. Crec que en molts moments tu has dubtat del que estaves fent, veies que no era una cosa bona per tu però com et feia sentir molt malament el tema del pes vas decidir buscar una alternativa que vas creure que era més ràpida. El problema és que la bulímia és un trastorn psicològic que perjudica molt la salut de la persona, les conseqüències no son només perdre pes.
Normalment quan es parla de trastorns alimentaris la gent creu que només és un tema relacionat amb el físic o el pes però normalment comença en moments en que la persona està passant per un mal moment, no se si a tu t'estava passant alguna cosa, o si estaves trist, etc.
Penso que és molt important que parlis amb la teva família i els ho expliquis, no s'enfadaran però si intentaran ajudar-te. Penso que estaria molt bé si vens un dia a l'ACAB amb ells i que ens coneguem i em puguis explicar una mica millor com ha anat tot. Què et sembla?
Si t'hi fixes el problema no era tant pel pes sinó com et veus tu, ara estàs prim però tu et sents gras i això s'ha d'intentar treballar, igual que la teva autoestima.
Et deixo la nostra web, si truques pots demanar per mi i dir que vens d'adolescents.cat. Penso que t'anirà molt bé.
No tinguis por, ara en realitat ja has fet un pas molt important, demanar ajuda.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga