Ruptura
Fa poc el meu novio i jo vam tallar, pero jo no ho puc superar ja que em vaig enamorar molt d'ell i segueixo enamorada.
Com es pot superar una ruptura?
Estrella Dorca

Hola!
Per superar una ruptura, el primer pas és voler superar-la. Intenta recordar què va fallar a la vostra relació, quines dificultats teníeu, quins aspectes no acabaven de funcionar... potser això t'ajuda a veure que no tot era tan fantàstic com creies!
Per altra banda... necessites posar distància:
• Distància FÍSICA - evita'l tant com puguis. Com menys el vegis millor
• Distància VIRTUAL - deixa de seguir-lo a les xarxes socials, de mirar les connexions, de saber si està en línia, quins comentaris ha posat, amb qui ha anat....
• Distància MENTAL - és la més difícil. Deixa de centrar-te en ell i la seva "nova" vida i comença a posar el focus en tu. Què vols fer? Què et ve de gust? Passa estones amb les teves amigues, amb la teva família i estones a sola. Disfruta de la sensació de poder escollir, de cuidar-te i de mimar-te.
Finalment, amb una mica de temps, arribaràs a un punt de Distància EMOCIONAL, on seràs capaç de recordar-lo sense que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25