amorr
Ahir estava tant depre k no entenia el pk el meu novio i una de les meves millors amigues fumaven, i vaig decidir anar a casa de la ,meva amiga que fumave. I ho vaig fer. Vaig començar a fumar. No me va desagradar. Pero crec que ho vaig per amor. I ns si me enganxat pk desde ahir sento k estic molt nerviosa i k necesito fero un altre cop( desde ahir no he tornat a ferho) Com aconsegueix treurem aquesta sensacio? Ajuda siusplauu
Elena Crespi

Hola Anonimatum!
Primer de tot, no es fuma per amor. Sobretot. Tingues en compte que fumar no és quelcom bo per tu. Si tot just has començat ara, ara estàs a temps de frenar-ho. I fumar no és una prova d'amor. Encara que això et sembli que t'acosta a la teva amig ai al teu nòvio.
Fumar és una addicció que va en contra de la teva salut.
Si veus que estàs nerviosa busca coses que t'ajudin a relaxar-te i a tranquilitzar-te però intenta no fumar de nou ja que llavors podries enganxar-te de veritat. En el tabac çes més forta l'addicció psicològica que la física... i si penses que fumes com a prova d'amor i per acostar-te a la teva parella... això és molt perillós perquè realment estaràs posant en perill la teva salut encara que no t'ho sembli...
Ànims i no ho faci més!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres