tinc fama de puta i no e fet res!
Hola, bona tarda. M'agradaria que algú m'ajudés, ja que aquest any, per haver canviat una mica de personalitat i per penjar una foto al insta que marco una mica ja em diuen puta i fresca.
La gent que no em coneix va dient que em lio amb tots, i que em tiro a tots els tios, però la veritat es que mai me e liat.
Intento passar del comentaris i això, però cada vegada és més difícil, perquè tothom m'ho diu i la veritat es que em fot molt.
M'agradaria que algú m'ajudés.
Gràcies i adéu.
Estrella Dorca

Hola anònima,
M'agradaria saber quina relació tens amb les persones que fan els comentaris.
Si són persones que no coneixes i amb les que no hi tens relació.... La millor opció és ignorar aquests comentaris i deixar que les evidències posin les coses al seu lloc.
Si són amics teus, hauràs de parlar amb ells i explicar-los com et fan sentir. Busca alguna amiga de confiança, fes-li saber el teu malestar i demana-li que aturi aquests comentaris dins el vostre grup d'amistat.
Segurament sempre hi haurà persones a qui no els agradi el teu estil, a qui no caiguis bé i que et critiquin... però el més important és que estiguis segura de la gent del teu voltant. La gent que t'estima sap com ets i t'accepta així, de manera que només preocupa't per ells, d'acord?
En el fons, el gran problema dels rumors i les crítiques és que són molt difícils d'aturar i que tots n'acabem formant part a l'hora de distribuir-los. A tots ens arriben rumors i, sovint, nosaltres mateixos també els fem córrer explicant-ho a altres persones sense adonar-nos del mal que podem arribar a fer. Aga@terfa aquesta situació com a aprenentatge quan t'arribi certa informació d'altres persones (no tot el que "diuen" d'ella és veritat!)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25