Massa prima
Hola sóc una nena que desde sempre ha estat prima per genètica
sempre que intento demanar ajuda em responen el mateix, que si es genètica o que si he de menjar mes... no passo dels 48kg, tinc 14 anys i soc alta.
Us voldria demanar que si em podeu donar consells per engreixar-me encara que siguin dos quilos.
Un altre tema que us volia demanar era que a part de prima, estic com una taula de planxar... si m'engreixo els pits em creixaran?
I el tema de les curves, m'agraderia que em deixessiu un link de videos de fer exercicis per tenir curves ja que moltes vegades amb altres adolescents els hi heu fet. Em farieu un gran favor ja que confio amb vosaltres i vull estar segura del que faig.
Per ultim us volia agrair la feina que feu, enserio... no te preu!!!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori, ens alegra que t'agradi la nostra feina.
Bé, la veritat és que coincidim en el que t'han dit. Tots nosaltres tenim el cos que tenim per la nostra genètica, i tant la forma del cos, l'alçada, el color, d'ulls, el pes, etc. depenen d'ella. No per menjar més t'engreixaràs i no existeixen exercicis que puguin fer que tinguis més curves o més pit, perquè cada persona té el cos que té i la forma també.
Penso que és important que segueixis una alimentació saludable i que facis esport però sobretot el més important és que puguis acceptar-te tal i com ets, sense intentar canviar i tenir un cos diferent.
Pots anar a un nutricionista perquè et doni unes pautes per intentar guanyar una mica de pes però la veritat és que costa força quan la teva constitució és d'estar molt prima.
Em sap greu no poder-te ajudar més.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga