Dubtes
Hola, tinc un problema...
Jo sóc un noi qualsevol, amb una capacitat qualsevol a qui se li donen bé les mates, per això m'agradaria estudiar ADE, economia i psicologia però bueno... aquest últim és un altre tema relacionat amb el pòquer...
Tornant a les matemàtiques, com he dit anteriorment, s'em donen bé... encara que m'agraden més les aplicades a les ciencies socials. El problema ve quan hos digui que si jo treballes en una empresa, m'agradaria que aquesta fos una gran empresa (mundial, internacional) i entenc que per començar la meva carrera laboral no puc començar desde aquest nivell... però no m'agraden les llengues, el català i el castella els se perquè son la meva llengua nativa però l'angles em costa i apart que no m'agrada.
Dit això, estem en una societat on, la feina a la que aspiro, es necessita l'angles... SÓC MOLT CONSIENT DELS MEUS DEFECTES I VIRTUTS i hos puc dir amb tota la seguretat que sóc una persona molt lògica, estratègica, analitzadora, observador, etc... i se que si tinc d'estudiar algo serà ADE, ecònomia i a lo millor més endevant psicologia, però clar... no m'agrada l'angles... i aquí tenim un probelma
Resumin...
M'agradaria estudiar una carrera de la branca de economia i empresa però per aspirar a un gran càrrec, segons tinc entes, es necessita l'angles i jo no mi veig...
NECESSITO OPINIÓ
Estrella Dorca

Hola!
Aquesta visió de futur i aquesta ambició és fantàstica!!! Tenir clar el teu objectiu és una bona manera de dirigir el teu propi camí.
Pel que dius, la teva dificultat està en l'aprenentatge de l'anglès. Si vols treballar en una empresa multinacional és molt probable que et demanin un coneixement mitjà-alt de l'anglès, ja que serà la llengua de comunicació dins l'empresa. Però per altra banda, si el teu objectiu és una empresa catalana o de parla castellana on el seu públic diana sigui el món llatí... Potser no serà tant imprescindible!
Què vull dir-te amb això? Doncs que si el teu somni és treballar en una gran empresa, endavant! Si necessites anglès per treballar-hi, posa't les piles! si amb l'anglès no te'n surts per res del món, busca empreses on no sigui la llengua interna ;)
Una abraçada
Laia Sala
@teràpia25