fumar porros és tant dolent?
Tinc un dubte i m'agradaria sortir-ne d'ell.
Fa poc vaig començar a fumar porros, fumo cada setmana un par, pero m'agradaria saber quines són les conseqüències que te fumar porros, afecta tant per la nostra salut? He de deixar-ho?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
El consum de cànnabis és perjudicial per la salut. A part dels efectes de la intoxicació (augment de la freqüència cardíaca, enrogiment dels ulls, sequedat a la boca, augment de la gana, ganes de parlar i riure, alteracions dels sentits, alteració del pensament i la lògica,... possibilitat de marejos, vòmits i paranoies), hi ha efectes a curt termini i també a llarg termini (si es continua el consum). Aquí et deixo una llista de les conseqüències del consum de cànnabis:
Conseqüències immediates
• Deteriorament de la memòria a curt termini.
• Disminució de l’atenció, la capacitat de judici i altres funcions cognitives.
• Alteració de la coordinació motora i de l’equilibri.
• Augment de la freqüència cardíaca.
Conseqüències perllongades en el temps (la seva durada és superior a la de la intoxicació, però no són permanents)
• Deteriorament de la memòria i de la capacitat d’aprenentatge.
Conseqüències a llarg termini (efectes acumulatius i potencialment permanents del consum crònic)
• Dependència.
• Augment del risc de bronquitis crònica i emfisema.
• Augment del risc de càncer.
• possibilitat de desenvolupament d'un trastorn mental en casos de predisposició.
a les següents pàgines trobaràs més informació: http://controles.diba.cat/joves/informacio-sobre-drogues/cannabis
" target="_blank">controles; http://www.tupunto.org/cannabis-2/que-efectos-tiene-el-cannabis/
" target="_blank">tupunto i http://laclara.info/drogues/porros/
" target="_blank">Clara.info
Si necessites deixar el consum i tu sol no pots, demana ajuda!
Una abraçada
Laia Sala
@teràpia25