Nose que fer
Hola,
Fa temps que surtut amb un noi i m'elestimo molt .Fa pocs dies tinc ganes de fer-li un petó als llavis o la galta peró sóc molt timida i nose com fer-ho ni cuan i tampoc sé com actuara ell si per bé o per malament.
Ba a la mateixa classe que jo i nose que fer.
Ajuda siusplau.
Estrella Dorca

Hola!
Si esteu sortint deu voler dir que tots dos us agradeu, no? Fer una mostra d'afecte a una persona que t'agrada no és res dolent! Entenc que tinguis vergonya, però pots començar per una carícia a les mans (i veure com reacciona), llavors tocar-lo algun moment per l'esquena o fer-li una abraçada.... i ja veuràs que arribarà un moment en què tots dos us estareu mirant i tindreu ganes de fer-vos un petó!
Deixa que vagi avançant, no et posis nerviosa ni forcis la situació. Intenta quedar a soles amb ell, buscar alguna estona on estigueu tots dos i pugueu parlar.... i així serà més fàcil començar a fer aquest tipus de demostracions ;)
Una abraçada
Laia Sala
@teràpia25