Estic grossa?
Tinc 14 anys, pero 70kg y medeixo 1'67.
Jo de vegades em sento grossa pero altres vegades em sento fabulosa.
Que faig? Començo una dieta o simplement intento menjar menys merda?
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs bé però és important intentar seguir una alimentació equilibrada sense excedir-nos amb els dolços, els snacks, etc. Jo no et recomanaria fer una dieta, penso que si segueixes un estil de vida saludable, menjant equilibradament i fent esport ja està.
I com a idea diferent, més relacionada amb l'autoestima, crec que estaria bé que et facis una carta a tu mateixa els dies que et sents fabulosa dient-te coses positives de tu.... perquè els dies en que no et sents bé, la puguis llegir i puguis dir, vale, avui no em sento massa bé però jo segueixo sent fabulosa cada dia. ;)
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga