Estupida
Soc una noia de 16 anys que fa 1r de batxillerat, soc una persona malaltisa i per tant falto molt a les clases i aixo em repercuteix a les notes. Havia aconseguit estabilitzarme pero de cop i volta em torno a trobar malalment, fa dos dies que no vaig al insti i encara que sembli estupid no tinc ganes de tornari ni de sortir de casa, sento que si surto tornare a passar-ho malament, no se perque em sento aixi i em sento molt estupida per sentirme aixi no se que fer.
Estrella Dorca

Hola pianista,
Pel que expliques sembla que tu mateixa et vas endinsant en un món de malestar i desesperança. Et diré que el nostre Estat d'Ànim funciona per contagi, és a dir, si estem tristos, tendim a analitzar les coses que ens passen de manera més pessimista, si estem enfadats, tot ho veiem com una injustícia; si estem ansiosos o estressats, tot acaba sent una amenaça; i si estem contents, ens agafem les situacions complicades com un repte!
Amb això no vull dir que el teu malestar no sigui real, sinó que pots fer alguna cosa per canviar una mica la tendència de cada dia. No es tracta que facis grans coses, simplement es tracta de fer alguna cosa que t'agradi i apuntar-la en un lloc visible. Col·lecciona moments agradables, crea records de tranquil·litat i analitza tot el dia fins que siguis capaç de trobar aquella espurna d'esperança i d'il·lusió. Segur que la trobes!
Pel que fa als ànims per anar a classe... tu mateixa has de veure què et convé més: quedar-te a casa i recrear-te amb el malestar o fer un gran esforç i poder distreure't?
Comença a cuidar-te i, si ho necessites, demana ajuda! estic convençuda que tens moltes persones al voltant desitjant donar-te un cop de mà! ;)
Una abraçada
Laia Sala
@teràpia25