Soc jo
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/48233
Soc jo.
Si de veritat voleu ajudarme sense(de moment) que ho sapiga algu de la meva familia/amica/profes...
Aquest es el meu correu on em podeu escriure.
Jo encara no tinc el valor per enviarvos un correu o trucarvos.
Aixi que si voleu parlar amb mi m haureu d escriure vosaltres, jo no puc.
Depres borreu les meves dades plis😘♥️♥️
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per contestar tant ràpid i per passar-nos el teu mail.
Entenem que et costi fer el pas de trucar perquè a vegades posa molt nerviós, però si vols i ens dones el teu telèfon et podem trucar i parlar tranquil·lament. No et preocupis perquè t'atendré jo directament... sé que no és fàcil.
Des d'un correu costa poder explicar com et sents i que és el que t'està passant, en canvi si parlem serà més fàcil per tu i per nosaltres.
És súper important que hagis demanat ajuda, has estat molt valenta.
Em vist que ens has escrit en el correu de l'ACAB que et vam donar ahir així que si et sembla podem seguir parlant per allà. T'enviarem
aquest mateix escrit des d'allà al teu correu directament per intentar ajudar-te.
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar
Psicòloga