No se com encaixar-ho
Fa un parell de setmanes el meu pare va arribar molt borracho a casa (es alcoholic) la veritat es que no es la primera vegada que be aixi a casa, aixi que ja estic acostumada, pero mai me fet res en plan picarme o alguna cosa aixi es porta molt be amb mi, pero aquella nit la veritat es que estaba molt malamente i no sabia el que feia, el vaig sentir aixecarse i em vaig aixecar per ajudarlo, pero estaba de mala ostia i em va enviar a la merda. Despres va venir a la meva habitacio (jo m'estava fent la dormida) i notaba com em volia treure els llençols del llit, i quan me'ls va treure em volia abaixar els pantalons (ell anava sense pantalons y no estic segura de si s'havia tret tambe els calçotets) , rapidment li vaig der que coi estaba fent y i se'n va anar tot emprenyat. Em vaig quedar molt amb xoc perque mai m'havia pasat, em vaig posar a plorar pero no ho he dit a ningu ni tan sols a les meves amigues ni a la meva germana que tambe estaba a casa aquell dia. Potser no es el que jo pensó que volia abusar de mi, pero tenia tota la pinta. Que puc fer? (el meu pare no s'enrecorda de res)
Estrella Dorca

Hola aina,
No sabem si el teu pare s'en recorda o no, però el que va intentar fer és força greu. Em sap molt greu el que vas viure, espero que tot quedi en un episodi únic i que mai més es torni a repetir, però de totes maneres el teu pare no es pot fer càrrec de tu i de la teva germana.
Busca alguna persona a qui puguis explicar el que està passant a casa. Algun familiar o algun professor de l'escola. El teu pare necessita urgentment l'ajuda d'un equip de professionals i ara mateix no està en plenes facultats de cuidar-vos i donar-vos tot el que necessiteu. Sé que és difícil per tu, però hauràs d'explicar aquest episodi i altres situacions compromeses. Només així el podràs ajudar i et podràs ajudar a tu i a la teva germana.
Si et ve de gust, ves-nos informant de com està la situació, però demana ajuda!
Una abraçada molt forta!
Laia Sala
@teràpia25