Pt vida
Em vull suicidar!!
No trobo sentit a la meva vida!
Quasi mai me tallat, pero...!
No menjo gaire!
No tinc ganes de viure!
Nose com dir lis als meus pares/amics/coneguts que no tinc ganes de viure!
Suposo que aixo aniria a psicologia pero nose....
Suposo que aixo deu ser un adeu o algo aixi
Si teniu el valor/ganes/possibilitat d ajudarme sense que jo hagi de parlar amb la meva familia/amics... endevant intenteu ajudar me😘Adeu😘
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
La veritat és que al veure el teu missatge ens has deixat molt preocupades i ara mateix el que més voldríem és tenir-te davant per poder parlar amb tu. Si veus aquest missatge i vols parlar ens pots trucar al 934549109 o escriure a acab@acab.org
A vegades quan ens sentim tristos o perduts comencem a entrar en un espiral de pensaments negatius i no li veiem sentit a res... i aleshores quan sentim aquest malestar i no li veiem sentit a la vida poden aparèixer aquestes idees. A més, et donen ganes de quedar-te sola per no molestar a ningú però en aquestes situacions el primer i més important és poder demanar ajuda i poder parlar amb algú de la teva família o amb algun amic o persona de confiança. I a poder ser, no quedar-te sola.
Sé que ara ho veus tot negre i que no veus solució als teus problemes però creu-me que aixó només és com t'estas sentint ara i conseguiràs sentir-te bé i trobar-li sentit a la vida.
A vegades, volem aconseguir-ho sols però en moments en que ens sentim molt malament ens pot anar bé l'ajuda d'un psicòleg. No s'ha de tenir vergonya, és com quan et trenques un braç i vas al metge.
No dubtis en que volem ajudar-te i farem tot el que estigui en les nostres mans però des d'aquí ens veiem molt limitades, no tenim les teves dades i només podem enviar-te aquest escrit.
Si ens envies el teu nom i cognom i el teu telèfon nosaltres mateixes et trucarem per parlar amb tu i buscar una sortida i veure com podem ajudar-te.
No facis res sense donar-te la oportunitat de ser ajudada, no estàs sola. i estem aquí per tu, t'ho dic de tot cor.
Una abraçada molt forta! Has estat molt valenta escrivint-nos i demanant ajuda.
Nosaltres estarem disponibles en aquest telèfon fins les 20h de la tarda i tornem demà a les 9 del matí. En cas d'urgencia no dubtis en parlar primer amb els teus pares i et deixo també el telèfon de l'esperança 934144848, ells estan disponibles les 24 hores.
Carlota López Ballestar
Psicòloga