Tinc novio i m'agrada un altre noi
Hola, porto casi 2 anys amb el meu novio i he de dir que és el millor. És bó, sincer, em cuida, es preocupa per mi, no ens barallem mai... tot perfecte. Tot i així, m'agrada un amic. Sé que li agrado també pero obviament no farà res amb mi si tinc novio. Estic preocupada perquè no puc deixar el meu novio perquè l'estimo moltissim pero m'encantaria liar-me o tenir algo amb el meu amic... Ajuda!!! (A més, el meu amic també es super bó: del estil del meu novio)
Estrella Dorca

Hola anònima!
En l'amor és molt important com ens tracten i com ens fa sentir l'altra persona, però també és important saber què sentim per ella! Entenc que tinguis dubtes si la teva parella et cuida tant... Però intenta endevinar què sents tu per ell. Sents el mateix amor? Estàs enamorada? El veus com la teva parella d'aquí un temps?
A vegades és difícil diferenciar l'enamorament de l'atracció quan arriba una tercera persona en una relació. Dóna't uns dies per acabar de decidir si vols seguir amb la teva parella, si vols provar-ho amb aquest altre noi o si prefereixes donar-te un temps per tu mateixa....
Quan apareixen els dubtes, és bo escoltar-los per saber què està fallant a la teva relació actual.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25