No sóc jo amb els amics
Hola! Bon dia!
Mira, io sempre he tingut l'autoestima molt baixa, però ara, està fins als terres i aixó no m'ajuda gens amb els amics. No sé què em passa, que quan estic amb els amics, és com si hem tallessin la llengua, perqué sempre estic apartadeta i callada, però io en veritat sóc molt divertida i xerraire, però esque no puc xerrar... Abans tenia una altre colla, i em van deixar de costat per culpa d'aixó, perqué clar, hi era, però semblava que no... I ara amb la colla que vaic ara, m'està comenssant a passar el mateix, però no els vui perdre per culpa d'aquesta tonteria com vaic fer amb els altres. He pensat en anar a un pscióleg, però no tenim diners per anar pagant-ne... Demà és l'aniversari d'una amiga meva i vem decidir fer una festa a casa seva, però ahir em van dir que no podia, perquè l'havien castigat. I aviu, me n'he enterat que era una trola perquè no hi anés. He parlat amb elles pel whats però m'han dit que ho feien pel meu bé, perqué veigués que tinc que xerrar més i tal, però io crec que és una gran putada...
Si em podéssiu respondre ràpid siusplau!
Petons!
Elena Crespi

Caarlotaa,
dues coses:
-Primer, t'hauries de plantejar si realment les amigues que tens són les que et convenen... diuen que fan això pel teu bé però no ho veig clar del tot
-Sobre el tema de xerrar i mostrar-te tal i com ets, penso que tens molta raó! si ets xerraire i divertida hauries de poder-ho ser amb els teus amics. Potser has de trobar els amics amb els que et sentis còmode per poder ser tal i com ets!
I una cosa més: tu ets qui tens el poder de fer que la teva autoestima pugi (ja que no baixa i puja per art de màgia).
Comená a fer les coses que faria la Caarlotaa xerraire i divertida, com si no tinguessis l'autoestima baixa i observa què passa...
un petonàs!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres