Vull acabar amb tot!
No puc més vull deixar de petir... Sento que la meva vida és una merda i no puc seguir.
Fa molt messos vaig canviar de ser una nena que treia bones notes a una nena que no parava de contestar i molt revel. Vaig a un psico i m'ha dit que haig de canviar però hi ha un problema que jo no vull canviar he trobat molts més amics ara que com era abans i no vull perdre'ls perquè són l'únic de la meva vida que m'estimo.
Tinc ganes d'acabar amb tot lo que no em deixa viure tranquil·la pero això seria molt demanar perquè és casi tot.
Tinc ganes de tornar a dir que sóc una nena feliç sense ganes de plorar i sense deixar de riure, com era abans quan era més petita!
Tinc la sensació que vull que el món pari que s'acabi ja!
També penso amb el meu futur, i penso que si segueixo com fins ara que els meus estudis van com van...
Què puc fer per acabar amb la meva sensació de patir i acabar el món?
Estrella Dorca

Hola anònimainlove!
Estàs en un gran dilema! Per una banda vols canviar d'actitud per ser més feliç però per l'altra dius que ara tens més amics. Com s'entén això?
Realment, quan ets més feliç? Sent una persona rebel i contestant malament als altres, amb aquest punt d'agressivitat? o bé quan t'agafaves les coses amb humor i bon rotllo?
Si vas al psicòleg, porta-li impresa aquesta consulta i intenteu treballar a partir del que dius. A vegades veiem les coses molt negres i necessitem posar una mica de distància per poder veure les coses positives que ens passen en el dia a dia.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25