No se el que he de fer...
Fa més o menys 1 any que estic enamorada d'un noi, ell va sortir amb una amiga meva durant l'hivern de l'any passat. A l'estiu de l'any passat vam començar a sortir junts fins que al final de l'estiu em va deixar. Al Desembre de l'any passat ho vaig fer primera vegada amb ell, al Gener d'aquest any vam tornar a sortir junts però em va tornar a deixar. Després de 2 mesos va sortir amb el que era una amiga meva. Ara m'està tornant a tirar la canya i encara sento coses per ell però els meus pares em diuen que no em convé aquest noi. Ell és el típic noi que s'enfada quan no pots quedar. Que he de fer? De veritat estic molt confosa.
Estrella Dorca

Hola Helena,
Sembla que aquest noi t'està fent ballar molt el cap, no? Pel que expliques no té massa clar quins són els seus sentiments i juga amb tu. Has de valorar si t'agrada viure en aquesta posició: Esperar que ell estigui "bé" i vulgui sortir amb tu. Tinc la sensació que et mereixes molt més! De fet, realment vols estar amb una persona que constantment canvia de parella i que s'embolica amb amigues teves? Vols una parella que et tracta amb tant poc respecte? Vols estar amb algú que s'enfada si no pots quedar?
Sé que fa mal, però a vegades hem de posar la nostra DIGNITAT per davant dels sentiments... i tu no pots seguir arrossegant-te per quatre moments de carinyo, no?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25