SIUSPLAU
Hola porto surtin amb el meu novio 1 mes jo l'estimo molt i ell a mi també, pero ens estem aburrint un del altre. Que puc fer no el vull perdre per res del mon!!! AJUDA SIUSPLAU NECESSITO CONSELL.
PETONS I ABRAÇADES!!!
InterPersonal

Hola Patri17! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, el que expliques a vegades pot passar amb les parelles, però ja que parles de que només fa un mes que esteu junts mirarem què hi podem fer! Per començar: primer mira com és la vostra relació ( esteu massa temps junts? us heu oblidat dels amics? heu deixat de fer coses per estar junts?, etc), després mireu amb quines coses us ho passeu bé (teniu prous coses amb comú o cose per divertir-vos junts? )i finalment, valora sobre aquestes preguntes quins canvis podeu fer: passar més temps separats per trobar-vos a faltar més, preparar alguna activitat divertida i diferent, parlar amb ell directament de perquè us aborriu i quines coses us diverteixen o no ( aquest punt és fonamental! n'hem d'aprendre a parlar amb la parella de tots aquests temes), parlar amb alguna amiga perquè et doni idees, etc. Poseu en pràctica algun d'aquestes solucions, mireu si funciona i després torneu-ne a parlar o torna a pensar si s'està solucionant el problema o revisa els teus sentiments i el que guanyes estant amb ell fent una llista de pros i contres. ELi Aulet www.interpersonal.cat/fcbk. Elisabet Aulet Psicòloga