Ajuda! Que puc fer amb ell?
Hola! Us explico...m'agrada un noi desde fa uns mesos. Encara que anem a diferents instituts tenim amics en comú, ja que les nostres escoles fan coses junts. En una setmana el veuré i les mes¡ves amigues volen que hem llenci...però no se si fer-ho. NO sé si ell voldrà algu amb mi però a part jo sóc molt insegura amb el meu cos. Que hauria de fer per ser menys insegura i poder-me llençar?
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot has de decidir si tu vols llençar-te o no. Independentment del que et diguin les teves amigues, és una decisió que has de prendre tu. És el moment de llençar-te? Et ve de gust? Què vols aconseguir?
Un cop tinguis clar aquests punts (el motiu pel qual ho fas i quin resultat esperes), serà moment de veure com ho fas. Et plantes directament davant seu? Li envies un whatsapp el dia abans anunciant que vols parlar amb ell? Utilitzes algun amic en comú que us deixi sols?...
Pensa quina és l'opció que més s'ajusta a la teva manera de ser i... endavant!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25