No sé que fer
Hola,
Sóc un noi de 14 anys. Quan estic al meu institut am els meus amics em va be i tot, pro quan els hi pregunto si surten em diuen que no i és que si. No sé què fer per entrar al seu grup, perquè jo no els hi he fet res. Sempre estic tancat a casa i jo també vull sortir però no sé am qui.
Espero que m'ajudeu gracies!
Estrella Dorca

Hola!
És natural que tinguis aquesta inquietud. És possible que quan els ho demanes, ells encara no ho hagin decidit? O creus que s'obliden de comentar-t'ho?
El més fàcil per sortir d'aquesta situació és preguntar-ho directament a qui tinguis més confiança. Demana-li que et tingui en compte a l'hora de sortir, que tens ganes de passar-t'ho bé.
Una altra opció és proposar tu alguna cosa. Proposa'ls anar al cine, fer una excursió amb la bici o anar a prendre algo a algun lloc... Així veuran la teva iniciativa i potser us podeu conèixer en un altre entorn que no sigui l'escola.
Finalment, si continuen tractant-te així... serà qüestió de buscar altres persones amb les que sortir a donar el vol. A vegades cal fer una diferència entre els "amics", els "companys de classe" i la "gent per sortir", ja que no tots conflueixen en una mateixa persona. Així que t'animo a buscar les persones amb les que puguis sortir i sentir-te a gust ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25