Una bona figura
Hola! Primerament, moltes gràcies pel treball diari que feu!
La meva consulta era sobre els malucs i la cintura. Tinc 15 anys i ara que arriba l'estiu volia saber si hi alguna manera (aliments, exercicis...) per augmentar els malucs i a l'inrevés amb la cintura. Hi ha exercicis o aliments per disminuir la cintura? Amb això pel meu gust tendria un cos ideal, ja que per gustos, els colors. Així doncs m'agradaria amb la vostra ajuda trobar alguns tips.
Moltes gràcies!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
La veritat és que tens raó amb lo de gustos colors :) al final el més important és estar a gust amb el teu cos i amb tu mateix.
La veritat és que m'encantaria poder donar-te tips concrets però el que demanes és impossible ja que significaria que podem moldejar el nostre cos.
No hi ha cap aliment que faci un efecte concret a cap part del cos i pel que fa als exercicis específics el que t'ajudaran és a incrementar la musculatura, és a dir, estar més forta.
Jo et recomano que facis esports on és treballi tot el cos més que exercicis per zones específiques però si vols fer musculatura de cames et pot anar bé fer bicicleta.
Em sap greu no poder donar-te la resposta que volies sentir... però recorda que lo important és acceptar-nos.
Un petonet
Carlota López Ballestar
Psicòloga