es ell
Hola, jo a vans era una noia que s'enamora de qualsevol tio, cada dos semanas m'enamorava d'un noi diferent y e arribat a sortir amb una noia pero pura desesperació, les meves relacions la veritat no han sigut molt series perquè m'acabo cansat del noi o perquè m'agrada un altre, ara tinc un problema: El segon dia d'institut a l'hora del pati em vaig creuar al David, un noi de 1er d' eso que el coneixia desde f uns 4 anys d'un casal pero portabem 1 any i poc mes sense veuren's. Al pati jo anava amb la meva millor amiga, y desde uns 100 metres em vaig fixar en ell, jo sabia que aquell noi el coneixia pero no sabia de que i quan mel vaig creuar em va sortir el seu nom: Holaa David y ell: Holaa Valeria y em va fer un somriure d'aquells que et maten... em vaig passar tot el dia pensant en ell y tots el moments que vem passar junts al casal.. I com es d'esperar es el noi que m'agrada, desde setmana santa parlem tots el dies pero a l'institut soc incapaç de parlarli a la cara, no m'atraveixo y jo soc una noia que parla amb qualsevol noi, la cosa esq ara molta gent diu que li agrado al David, pero nose si es veritat, y nose si donar el pas a declararme perque com he dit al principi jo era una noia que sortia amb qualsevol y que seanamora d'un tia diferent cada setmana pero el cas esq ara el David m'agrada molt y portu darrere d'ell casi 9 messos sense ningú pel mig, i tinc por de que si surto amb ell quan passi dos semanas em cansi d'ell y potser li faig mal y no vull que estigui malament perque m'agrada molt y no vuldria res dolent per a ell y nose si jo soc sufiente bona persona per a ell
Estrella Dorca

Hola Valeria,
Per què no proves, abans de declarar-te, d'intentar conèixer-lo una mica més?
A vegades, quan fa temps que no veiem una persona, la idealitzem. És a dir, recordem únicament allò positiu i oblidem les coses que no ens van fer sentir bé. Potser el que sents és interès i curiositat per ell. Investiga una mica més, intenta apropar-te, parlar amb ell i llavors podràs comprovar si et continua agradant o no...
No tinguis por de la seva reacció. Ell ja decidirà si també té ganes de conèixer-te o no.
Però recorda, abans de fer un pas tan gran com una declaració, comença amb un apropament ;) Parla a l'institut o per xarxes i llavors ja veuràs com evoluciona... ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25