Ajuda, complexes en el tema amorós!
Bon diia! Primer de tot gracies per fer tot el que feu, mencanta el consultori!
Be, porto un any sortint amb un noi de Madrid que es encantador. Guapíssim, graciós ... el problema está en que jo soc una persona més aviat poc primeta. Tinc les cames molt gruixudes i ja no se que fer. Totes les noies amb les que ell va son super mones o estan boníssimes. Aquest nadal laniré a veure però fa vuit mesos que no el veig i he engreixat una mica, ja que sem nota la celulitis. Se que l'aspecte exterior no conta tant com l'exterior pero no vuir que senporti una decepció o nose ben be com explicar-ho. Aquest fet , per lo tant, tambe em tira enrere a l'hora de mantenir una relació sexual amb ell.
Que puc fer?
Estrella Dorca

Hola anònima!
Tu mateixa ho dius: estàs molt bé amb la teva parella!
No deixis que els teus complexes t'espatllin aquest retrobament! Ell ha decidit estar amb tu, li agrada com ets i estic convençuda que es mor de ganes de veure't, tocar-te i fer-te petons! Ell ha decidit estar amb tu!!
La vostra relació no es basa en el físic, es basa en la connexió que teniu com a persona, en les vostres bromes, en les anècdotes que heu viscut, en les preocupacions que heu compartit, en les estones que heu estat parlant sense sentit.... així que disfruta de la connexió i, sobretot, disfruta de la sensació de tocar-vos, acariciar-vos i fer-vos petons!!!! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25